Certificat de pagament de multes de trànsit

Descripció

El tràmit permet obtenir un document que emet l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona per tal d'acreditar que s'ha efectuat el pagament d'una multa de trànsit.


Qui ho pot sol·licitar?
 
Aquest servei s'ofereix al titular que va efectuar el pagament de la multa de trànsit que recapta l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (ORGT) per delegació de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

 

On es demana


1.    A través d'Internet sense certificat digital a .
Cal adreçar-se a l'enllaç web i emplenar el formulari corresponent. Un cop enviat el formulari, rebreu un correu electrònic confirmant que l'ORGT ha rebut la vostra sol·licitud. Dies després, i un cop efectuades les comprovacions pertinents, rebreu per correu postal el certificat del pagament sol·licitat. El certificat s'enviarà a l'adreça fiscal que consta a l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (ORGT).

2.    A través d'Internet amb certificat digital  :
Si disposeu de firma electrònica, podeu descarregar-vos un certificat de pagament de forma immediata clicant a l'opció corresponent ("descarregueu-vos un certificat de pagament ara mateix") de l'enllaç web.

3.    Presencialment, a l'Oficina de l'ORGT a Mollet del Vallès   
       Plaça Major 1
       08100 Mollet del Vallès
       Tel. 93 492 05 74
       Horari: 8.30 a 14.00 h
       orgt.molletvalles@diba.cat

 

Cost

El tràmit és gratuït.
 

Observacions

Per tal que la sol·licitud tingui efecte, no ha d'haver transcorregut més d'un any des de la data de pagament.