Informació al consumidor

Descripció

Sol·licitar informació a l'Oficina de Consum sobre els drets i deures en matèria de consum (compra de productes i contractació de serveis) i la forma d'exercir-los.
 


Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica, que sigui de Mollet del Vallès o que vulgui fer una consulta sobre un comerç o un servei de la ciutat.



On es demana

  • Presencialment, a l'Oficina de Consum. 
  •   
  • Enviant un escrit per correu ordinari a:
        Ajuntament de Mollet del Vallès
        Oficina de Consum, Pl. Major, 1.
        08100 Mollet del Vallès 
       
  • A través d'Internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital 
  • Per telèfon: 93 571 95 00 (ext.9828)
     


 

L'Ajuntament posa a la vostra disposició un servei d'assistència gratuït en suport dels ciutadans, entitats i empreses en la relació telemàtica amb l'Ajuntament. Es tracta d'un servei orientat a facilitar la resolució de dubtes i guiar als usuaris a l'hora de fer tràmits en línia. Aquest servei no facilita informació sobre el tipus de tràmit o la documentació a presentar en cada cas (per aquesta informació cal adreçar-se al catàleg de tràmits de la seu electrònica).

El servei és accessible des del telèfon 93 026 72 25 de dilluns a divendres en horari de 8 a 20h i des de l'adreça electrònica esuport@molletvalles.cat. Les consultes que atendrà el servei són les relacionades amb la presentació de sol·licituds electròniques, la recepció de notificacions electròniques, l'accés a la carpeta ciutadana o l'ús de la plataforma de contractació (no atendrà problemes tècnics dels equips, connexió a internet o mal funcionament de perifèrics o eines ofimàtiques).

 

Observacions

Qualsevol altra sol·licitud que no correspongui amb el tràmit d'informació al consumidor i que es presenti a través d'aquest es tindrà per no presentat.

 

Termini de resposta

15 dies

 

Model de sol·licitud

  Sol·licitud general