Obtenció de certificat d'empadronament individual

 Descripció

Obtenir un document electrònic que certifica l'empadronament en un domicili de la ciutat.

 

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona amb interès legítim, o una persona representant autoritzada.

 

Documents que cal aportar

  • Sol·licitud presencial o per fax:
    • Document d'identificació personal. 
    • En cas d'actuar en nom d'una altra persona: autorització i document d'identificació personal de qui sol·licita el volant.
  • Sol·licitud telemàtica: 
    • Certificat digital.

On es demana

  1. Presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC):
        Ajuntament de Mollet del Vallès
        Pl. Major, 1.
        08100 Mollet del Vallès
  2. A través d'Internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital (certificats individuals en català i castellà).  Tramitar amb certificat
  3. Per fax al núm. 93 571 95 04 adjuntant còpia del document d'identitat (DNI, NIE, passaport).
     

Termini de resposta

L'expedició es fa de manera immediata, si es demana de forma presencial o per internet a la seu electrònica.

 

Observacions

Actualment, des de la seu electrònica, només s'emeten de forma immediata certificats individuals en català i castellà. Si necessiteu un volant o certificat de convivència podeu sol·licitar-ho presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana. Trobareu més informació sobre l'expedició de certificats d'empadronament en el tràmit corresponent.