Obtenció de certificat d'empadronament individual

 Descripció

Obtenir un document electrònic que certifica l'empadronament en un domicili de la ciutat.

 

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona amb interès legítim, o una persona representant autoritzada.

 

Documents que cal aportar

  • Sol·licitud presencial o per fax:
    • Document d'identificació personal. 
    • En cas d'actuar en nom d'una altra persona: autorització i document d'identificació personal de qui sol·licita el volant.
  • Sol·licitud telemàtica: 
    • Certificat digital.

On es demana

  1. Presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC):
        Ajuntament de Mollet del Vallès
        Pl. Major, 1.
        08100 Mollet del Vallès
  2. A través d'Internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital (certificats individuals en català i castellà).  Tramitar amb certificat

 

Termini de resposta

L'expedició es fa de manera immediata, si es demana de forma presencial o per internet a la seu electrònica.

 

Observacions

Actualment, des de la seu electrònica, només s'emeten de forma immediata certificats individuals en català i castellà. Si necessiteu un volant o certificat de convivència podeu sol·licitar-ho presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana. Trobareu més informació sobre l'expedició de certificats d'empadronament en el tràmit corresponent.