Ocupació de la via pública amb parades per a festes populars

Descripció

Sol·licitar autorització per ocupar la via pública amb parades o elements complementaris per a festes populars (Sant Jordi, La Castanyada, etc.).
 

Qui ho pot demanar?

Titular d'una activitat o persona representant degudament autoritzada, president/a d'una entitat ciutadana, o qualsevol persona interessada.

 

Quan es pot demanar?

En cas que hi hagi unes bases que regulen la festa popular cal atendre al termini que s'hi indiqui.

En el cas de Sant Jordi 2019, el termini de presentació de sol·licituds finalitza el 10 d'abril i només s'autoritzaran comerços i entitats sense ànim de lucre amb seu a Mollet del Vallès.


Documents que cal aportar

  • Fotocòpia del DNI/NIF de la persona titular de l'activitat.
     
  • Fotocòpia del cens de l'impost d'activitats econòmiques.
     
  • Croquis de l'ocupació (cal acotar l'espai objecte de l'ocupació, assenyalant tots els elements a instal·lar: para-sols, tendal, etc. Cal indicar també l'amplada de la vorera i mobiliari urbà existent (arbres, bàcul i senyals d'enllumenat, etc.).
     
  • Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil. 

Per a la diada de Sant Jordi podeu consultar les condicions i criteris per a la instal·lació de parades de venda de llibres, roses i altres productes.

 
On es demana

1. Presencialment a

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
Pl. Major, 1
08100 Mollet del Vallès
Tel. 93 571 95 05

2. A través d'Internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital Tramitar amb certificat. Cal adjuntar el model de sol·licitud específic d'Ocupació de la via pública amb parades per a festes populars  com a documentació adjunta a la sol·licitud general. En cas que correspongui liquidació tributària, aquesta es notificarà posteriorment.

D'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, col·legiats professionals, els empleats públics, o els qui els representin, resten obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament i, per tant, cal que presentin la seva comunicació a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament adjuntant el model específic d'instància que correspongui.
 

L'Ajuntament posa a la vostra disposició un servei d'assistència gratuït en suport dels ciutadans, entitats i empreses en la relació telemàtica amb l'Ajuntament. Es tracta d'un servei orientat a facilitar la resolució de dubtes i guiar als usuaris a l'hora de fer tràmits en línia. Aquest servei no facilita informació sobre el tipus de tràmit o la documentació a presentar en cada cas (per aquesta informació cal adreçar-se al catàleg de tràmits de la seu electrònica).

El servei és accessible des del telèfon 93 026 72 25 de dilluns a divendres en horari de 8 a 20h i des de l'adreça electrònica esuport@molletvalles.cat. Les consultes que atendrà el servei són les relacionades amb la presentació de sol·licituds electròniques, la recepció de notificacions electròniques, l'accés a la carpeta ciutadana o l'ús de la plataforma de contractació (no atendrà problemes tècnics dels equips, connexió a internet o mal funcionament de perifèrics o eines ofimàtiques).

 

Cost

La taxa es liquidarà d'acord amb el que estableix la tarifa de l'Ordenança fiscal: Taxa per ocupació i aprofitament especial de terrenys d'ús públic.

Les persones físiques o jurídiques sense finalitat lucrativa resten exemptes del pagament de la taxa.
 

Observacions

La Fira de Sant Jordi 2019 tindrà lloc al Parc de les Pruneres.

Documents relacionats

 Condicions i criteris per a la instal·lació de parades i venda de llibres, roses, etc. en la Diada de Sant Jordi


Model de sol·licitud

 Ocupació de la via pública amb parades per a festes populars