Queixes i suggeriments
Descripció
Presentar un suggeriment, una proposta o una queixa als diferents serveis de l'Ajuntament.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica, o entitat interessada.
Documents que cal aportar
Es poden aportar els documents que calgui per documentar la queixa, la proposta o el suggeriment que es vol fer.
On es demana
- Presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC):
Ajuntament de Mollet del Vallès
Pl. Major, 1.
08100 Mollet del Vallès - A través d'Internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, sense certificat digital
- Per correu ordinari enviant l'escrit a l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
- Per telèfon, trucant al 93 571 95 00.
D'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, col·legiats professionals, els empleats públics, o els qui els representin, resten obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament i, per tant, cal que presentin la seva comunicació a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament adjuntant el model específic d'instància que correspongui.
Observacions
Qualsevol altra tràmit que no correspongui a una queixa, proposta o suggeriment i que es presenti mitjançant aquest tràmit es tindrà per no presentat.
Termini de resposta
3 mesos
Model de sol·licitud