Reclamació de consum

Descripció

Realitzar una reclamació sobre els drets i deures en matèria de consum (compra de productes i contractació de serveis) a l'Oficina de Consum.


Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica, que sigui de Mollet del Vallès o que vulgui presentar una queixa o una demanda sobre consum relativa a un comerç o un servei de la ciutat.


On es demana?

1. Presencialment, presentant un escrit  a l'Oficina de Consum (OMIC) de l'Ajuntament de Mollet del Vallès i incloent la documentació que es consideri adient.   

2. A través d'Internet, al portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, mitjançant el tràmit de sol·licitud general, amb certificat digitalTramitar amb certificat.

 

Termini de resposta

El comerç o la empresa objecte de la reclamació té la obligació legal de respondre en un mes a partir de tenir coneixement de la reclamació. 


Model de sol·licitud

  Reclamació de consum