Sol·licitud d'hora per tramitar el DNI

Descripció

Demanar dia i hora per tramitar el document nacional d'identitat (DNI) a Mollet del Vallès.
 


Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona interessada. Les persones de Mollet amb problemes de mobilitat (amb certificat mèdic oficial que ho justifiqui) poden sol·licitar ser ateses al seu domicili, contactant amb l'equip responsable de la tramitació del DNI a la comissaria de Granollers de la Policia Nacional.

 

Documents que cal aportar

  • Renovació per caducitat: DNI caducat i una fotografia. Si hi ha canvi de domicili cal aportar justificant d'empadronament actual. Si hi ha canvi de dades personals cal aportar partida de naixement.
     
  • Pèrdua, robatori o deteriorament: si es tracta d'un DNI electrònic vigent i que no caduqui en els 90 dies següents no caldrà aportar res. Si, en canvi, es tracta d'un DNI no electrònic caldrà aportar 1 fotografia.
     
  • Expedició per primera vegada: caldrà aportar una fotografia, justificant d'empadronament i partida de naixement. Cal que el/la menor vagi acompanyat del pare o la mare amb el seu DNI; si no és possible que vingui acompanyat del pare o mare, poden venir acompanyats per una altra persona sempre i quan s'aporti una autorització del pare o mare acompanyada de la fotocòpia del seu DNI.  
  • Obtenció del DNI per part de persones estrangeres nacionalitzades: caldrà aportar 1 fotografia, la partida de naixement i el justificant d'empadronament.


On es demana

1. Presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC):
    Ajuntament de Mollet del Vallès
    Pl. Major, 1.
    08100 Mollet del Vallès

2. A través d'Internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital
Tramitar amb certificato sense certificat digital Tramitar sense certificat

3. Per telèfon: 93 571 95 05



Cost

12 €, excepte per canvi de dades que és gratuït si no ha caducat.


Lloc de tramitació

Comissaria de la Policia Municipal, Pl. Miquel Martí i Pol 1.

En cas que no pugueu anar-hi el dia que teniu reservat, truqueu al telèfon 93 571 95 05 per anul·lar la cita i facilitar que una altra persona pugui substituir-vos.

En els casos de persones malaltes que no puguin desplaçar-se per a realitzar el tràmit es recomana contactar amb la comissaria prèviament (veure dades de contacte en l'apartat Observacions). Per a aquests casos caldrà justificar-ho aportant un certificat mèdic oficial que acrediti la situació del malalt.


Observacions

- El lliurament del DNI es realitza la setmana següent a la seva tramitació. Cal presentar-se personalment en el moment de la recollida atès que fa entrega de les claus confidencials del DNI electrònic

- Podeu trobar tota la informació sobre el DNI electrònic al web www.dnielectronico.es