Seu electrònica > Comunicació d’incidències en l’ús dels mitjans electrònics
Carregant...

Comunicació d’incidències en l’ús dels mitjans electrònics


Comunicació d’incidències en l’ús dels mitjans electrònics:

L’Ajuntament ofereix un servei d’assistència gratuït en suport dels ciutadans, entitats i empreses en la seva relació telemàtica amb l’Ajuntament. Es tracta d’un servei orientat a facilitar la resolució de dubtes i guiar als usuaris a l’hora de fer tràmits en línia.

Si trobeu problemes a l’hora de tramitar la vostra sol·licitud electrònica, podeu trucar al telèfon 93 026 72 25 de dilluns a divendres en horari de 8 a 20h i també des de l’adreça electrònica esuport@molletvalles.cat.

Les consultes que atendrà el servei són les relacionades amb la presentació de sol·licituds electròniques, la recepció de notificacions electròniques, l’accés a la carpeta ciutadana o l’ús de la plataforma de contractació (no atendrà problemes tècnics dels equips, connexió a internet o mal funcionament de perifèrics o eines ofimàtiques).